Zaczynajmy!

Dash i Dot przebyli dłuugą drogę, by trafić w Twoje ręce. Uruchom swoje nowe roboty, połącz się z nimi i pokaż im ich nowy dom! Nie mogą się doczekać, aż zaczniesz się nimi bawić!

Step number 1

Ściągnij aplikację Go

Z aplikacją Go robotyka staje się świetną zabawą, dostępną również dla młodszych dzieci.

Go jest dostępny na iOS i Androida, zarówno na smartfonach, jak i tabletach.

Pobierz Go

Step number 1

Połącz się z Dashem i Dotem

Połóż roboty na podłodze, włącz je i upewnij się, że masz włączony Bluetooth na swoim tablecie. Otwórz aplikację Go i podążaj za instrukcjami, jak spersonalizować swoje roboty.

Zalecane:
Poświęć odrobinę czasu na konfigurację i zacznij od naładowania swojego robota. Czas ładowania poprzez wejście USB w tablecie wynosi zwykle około 60-90 minut.


Step number 4

Zacznij zabawę!

Po konfiguracji robotów, wypróbuj resztę aplikacji produkcji Wonder Workshop i czerp inspirację z nowych pomysłów na zabawę z Dashem i Dotem!

Pobierz aplikacje:

Ładowanie i użytkowanie robotów

  • Jak długo trwa ładowanie robota?

    Około 60-90 minut trwa całkowite naładowanie robota (zaczynając od zerowej baterii).

  • W jaki sposób mogę naładować swojego robota?

    Użyj dołączonego do robota kabla i podłącz go do wejścia micro USB robota, które znajduje się po jego prawej stronie. Ładowarkę podłącz do wejścia USB w laptopie lub za pomocą przejściówki do gniazdka.

  • Czy mogę zabrać robota na zewnątrz?

    Oczywiście, że tak! Jednak wiedz, że Dash nie chodzi najlepiej po trawie i pamiętaj, aby trzymać swoje roboty z dala od deszczu!

  • Czy mogę użyć innych kabli do naładowania robota?

    Możesz użyć jakiegokolwiek kabla z końcówkami USB i mikro USB w celu naładowania robota. Kabel, który otrzymałeś wraz z robotem, został tak zaprojektowany, aby maksymalnie skrócić czas ładowania.

  • Jak zrestartować swojego robota?

    Przytrzymaj przycisk włączenia robota przez 7 sekund lub dłużej.

  • Czy w oku robota jest kamera?

    Nie, oko robota nie może nagrywać/ w oku nie ma kamery. Dash może wykrywać obiekty z przodu i z tyłu dzięki sensorom IR.

  • Jak wyczyścić swojego robota?

    Proszę pamiętać, że roboty NIE SĄ wodoodporne i każdy kontakt robota z płynem spowoduje unieważnienie gwarancji. Postępuj podobnie, jak z innym sprzętem elektronicznym.

    Poniżej kilka wskazówek, jak można usunąć brudne plamki na robocie:
    - Używaj tylko miękkiej ściereczki, nie pozostawiającej kłaczków (najlepsza jest mikrofibra). Szorstkie materiały, ręczniki, ręczniki papierowe i inne podobne materiały mogą spowodować uszkodzenie robota.
    - Odłącz robota od wszelkich źródeł prądu (odłącz kabel do ładowania)
    - Odłącz robota od wszelkich urządzeń zewnętrznych i innych kabli
    - Unikaj kontaktu robota z płynami, cieczą
    - Nie używaj aerozolu w sprayu, rozpuszczalnika, papieru ściernego
    - Nie spryskuj sprayem bezpośrednio na robota, tylko na ściereczkę.

  • Co się stanie, jeśli upuszczę robota lub spadnie on z pewnej wysokości?

    Dash i Dot wykonane są z bardzo odpornego, wytrzymałego materiału i powinny przetrwać drobne upadki. Jeśli jednak robot nie będzie działał po upadku, napisz do nas: pomoc@wonderpolska.pl lub poproś o radę bezpośrednio producenta: support@makewonder.com

  • Skąd mam wiedzieć, czy robot jest już w pełni naładowany?

    Gdy robot naładuje się do końca, zgaśnie podświetlenie wejścia mikro USB w robocie.

Rozwiązywanie problemów

  • Mój robot nie chce się połączyć. Dlaczego?

    Upewnij się, że Bluetooth jest włączony w ustawieniach Twojego tableta. Sprawdź, czy robot jest włączony (przycisk power będzie podświetlony).

  • Mój robot nie chce się ładować. Dlaczego?

    Upewnij się, że podłączyłeś robota kablem do wejścia USB w tablecie/laptopie lub do prądu (za pomocą odpowiedniej przejściówki). Najlepiej będzie, jak użyjesz przejściówki, którą otrzymałeś ze swoim tabletem. Jeśli Twój robot nadal nie chce się ładować, napisz do nas: pomoc@wonderpolska.pl.

  • Upuściłem robota z pewnej wysokości. Co robić?

    Dash i Dot to roboty bardzo wytrzymałe, wykonane z odpornego na drobne upadki tworzywa. Jednak jeśli Twój robot przestanie działać po upuszczeniu go, skontaktuj się ze Sklepem: pomoc@wonderpolska.pl lub z producentem: support@makewonder.com

  • Dlaczego nie mogę się połączyć z robotami przez mojego iPada?

    Sprawdź, jaką wersję iPada posiadasz.
    Dash i Dot nie połączą się z iPadem 2 ani żadnym starszym modelem, ponieważ nie posiadają one Bluetooth 4.0/LE. Niestety nie jesteśmy w stanie tego przeskoczyć.
    Jeśli posiadasz kompatybilny iPad (iPad 3 lub nowszy lub jakikolwiek iPad mini), skontaktuj się ze Sklepem (pomoc@wonderpolska.pl) i podaj szczegóły błędu.

  • Mój robot nie chce się włączyć. Dlaczego?

    Być może Twój robot nie jest w pełni naładowany – podłącz go do wejścia USB komputera za pomocą dołączonej ładowarki. Wejście mikro USB podświetli się, gdy robot będzie się ładował (i zgaśnie, gdy będzie w pełni naładowany).

  • Mój robot wydaje dziwne niepokojące dźwięki. Co robić?

    Zamknij aplikację, z której korzystasz i wyłącz robota. Jeśli po ponownym uruchomieniu dźwięki nadal występują, spróbuj jeszcze zrestartować robota przytrzymując przycisk Power przez ok. 7 sekund.